In Marketing online

“Spune-mi ce website ai ca sa iti spun cine esti si ce probleme ai.”

Site-ul uitat intr-un colt, pe etajera…..

“Sunt batran, taica, am zece ani, font de 9px, si imi cad suruburile!”

jetfireDaca websiteul dvs are aceste caracteristici inseamna ca nu il folositi ca instrument de marketing sau de vanzari.Oare nu pierdeti oportunitati importante din piata ? Chiar daca vindeti doar relational si nu aveti nevoie de a angrena oamenii pe site, un brand puternic are nevoie de comunicare indiferent de domeniu.

 Site-ul minunat care nu vinde….

“Sunt blond si frumos si inghit o gramada de bani, ce vreti de la mine?!”

canvas

Probabil o firma si-a dat masura talentului realizand un site frumos, colorat si vai… situat sub asteptarile dvs la nivel de afacere.

Oare nu ar trebui sa aveti functionalitati pe masura?

Site-ul cu verde si portocaliu si rosu…

“Sunt Betty cea urata dar corecta, nu stiu de ce vreti sa fiu Naomi Campbell !”

betty-cea-urata

Este adevarata afirmatia cu prima impresie este care consolideaza increderea in brand si in afacere. Oare nu ar trebui sa aveti o imagine pe masura afacerii dvs?

Toate problemele legate de website reflecta de fapt probleme cu brandul pe care il promovati. Intre imaginea off line si cea online trebuie sa existe unitate in design, ceea ce se poate realiza prin servicii webdesign profesioniste.

Salvează

Salvează

Salvează

Recent Posts