Pornim de la premiza ca aveti un produs/serviciu bun. Daca va intrebati de ce concurentul dvs vinde mai bine cu produse mai slab calitative, aflati ca BRANDUL este rege iar PRODUSUL e un paj in slujba reginei.

Clientii nu mai sesizeaza diferentiere intre produsele sau serviciile mai multor concurenti prin urmare aleg branduri in care au incredere.

Sa ne gandim la brandurile cu filon romanesc, Gusturi romanesti, Bunatati de la …, Plaiuri mioritice…(acesta din urma nu exista…)…dar nu v-ati dat seama … nu- asa?

oi-differentiate

Daca vindeti produse generice atunci sursele de diferentiere ale brandului sunt la nivel emotional, de poveste acceptata de clienti. la nivel de comunicare vizuala si slogan, si in alte locuri pe care o buna agentie de branding vi le poate indica.

E greu dar cu satisfactii drumul inovatiei la nivel de produs asa cum a facut de exemplul brandul Tonneli “inventand” ouale cu seleniu si omega 3.

“Clienti aleg ambalaje mai frumoase si mai atractive, in care este posibil sa fie produse mai slab calitative…”

Ca emotia vinde nu mai e o surpriza, dar daca investiti 100% in produs si 0 in ambalaj atunci produsul va fi cumparat doar de prieteni sau de oamenii din orase mici.

fructe-di-bulgaria

Clientii dvs sunt inteligenti si inteleg exact pe ce dau banii. Dar sunt oameni. Si oamenii aleg pe baza simturilor cu prioritate de 70%- cel vizual.

Un ambalaj corect in primul rand si ulterior cu valente estetice superioare creste cu 50% sansele produsului de a fi cumparat.

Downloadati o resursa gratuita care va spune exact cat puteti castiga daca investiti inteligent in politica de ambalaj.

“Toti cei care investesc continuu in brand castiga si acum si pe termen lung sau mai bine zis PRODUSUL moare, BRANDUL ramane”

Sunt produse care se vand foarte bine, au cota de piata, cresc si cu toate acestea nu rezista mai mult de 5 ani pe piata.

Daca ai un brand bine construit poti adauga game de produse noi, le poti retrage pe cele care nu se mai vand, poti inova si gasi noi surse de satistactie. Daca ai doar un produs si nu un brand, atunci cand moare, moare.

Sa ne gandim la un lucru pe care il au in comun supravietuitorii: ciocolata Rom, Plafar, Musette, Dacia, Clujana, Farmec, Gerovital, Transavia, Dipet, Caranda, Ciuc, Sticky si altii : au inteles sa isi creeze si sa isi sustina constant brandul de-a lungul timpului, cu bugete adaptate strategiei lor.

Salvează

Recent Posts