Desigur criza ne-a modelat tuturor asteptarile. Una din ele insa a ramas constanta de-a lungul timpului : sa avem mai multi clienti sau sa diseminam informatia despre afacerea sau brandul nostru catre cat mai multe persoane.
Principala mutatie despre care vorbim este cea in care promovarea online si content marketingul castiga tot mai mult teren, insa tot din cauza asta presupun un aport sporit de inovatie si diferentiere verus competitie. Ceea ce firmele constientizeaza mai putin este o corecta alocare a canalelor de comunicare in functie de obiectivele de promovare /segment de piata si mai ales OBIECTIVE DE PROMOVARE masurabile.
Urmatorul infografic surprinde particularitatile atingerii segmentelor de clienti vizati in functie de principalele trei obiective de promovare : brand awareness, cresterea vanzarilor si brand loyalty. Fara sa spunem neaparat ca detinem adevarul absolut asteptam feedbackul celor interesati pentru a imbunatati infograficul cu noi idei profitabile !
[lab_landing_page button_text=”Download” ]
[lab_subscriber_download_form download_id=2]