Ce inseamna sa " activezi" brandul pe plan intern.
Faptele oamenilor reflecta valorile companiei Dar oare valorile companiei sunt aceleasi cu valorile de brand ? Intre lider si angajati exista o”prapastie” de comunicare ? Merita sa diseminam intern valorile brandului?
De ce este importanta adeziunea angajatilor la valorile brandului ?
Cultura organizationala si brandul
Cultura organizaţionala reprezintă suma ideilor, credinţelor, valorilor mostenite de-a lungul timpului în cadrul unei companii.
Când toate aceste credinte si valori sunt cu adevărat împărtăşite, cultura oferă energie pentru membrii organizatiei, care vor transmite şi consolida valorile brandului in afara granitelor organizationala.
Cultura organizationala poate şi trebuie să fie gestionata pentru a se asigura că toată lumea înţelege valorile organizaţiei cu privire la oamenii săi, clienţii, furnizorii acesteia şi pentru comunitatea mai largă în care operează.
Înţelegerea valorilor brandului ajută o companie sa răspunda problemelor curente, dar înţelegerea principiilor şi valorilor organizationale care stau în spatele brandului conduce organizaţia in a răspunde cu încredere provocărilor viitoare.
Beneficiile liderilor din comunicarea valorilor brandului pina la nivelurile operationale :
- Oamenii sunt încrezători şi mai siguri pe rezultatele muncii lor – ei simt că acestea sunt “câştigători”.
Cultura organizationala sprijină strategia organizaţiei competitive şi oferă energie pentru a o sustine - Motivarea oamenilor este mult mai puternica in culturile organizationale bazate pe valori clare si comun impartasite.
- Brandul este promovat afara granitelor organizationale de proprii angajati care la randul lor fac parte dintr-o comunitate.
Va invitam sa analizati un studiu de caz in care consultantii NEW ELITE au diseminat valorile brandului Transavia pentru ca angajatii si managerii firmei sa adopte comportamente focalizate si unitare.