In

Sa exemplificam : o societate cu cifra de afaceri de mai multe milioane de euro,  producatoare de carne de pasare si oua de consum a platit o alta agentie de branding pentru un rebranding care impunea un nou nume de brand.  Numele gasit de ei aparea pe un site din Brazilia si a fost gasit de client la o simpla cautare pe google.  Din pacate aceste agentii strica piata si lasa un renume prost pentru cei care muncesc cu adevarat pentru client.

Alt exemplu: o agentie de branding din top 10 a ofertat un rebranding al unui centru comercial aflat in centrul tarii. Pe langa faptul ca nu a stiut sa lamureasca clientul ce urmeaza sa faca acolo, in detaliu si la nivel de rezultate finale, a cerut 26.000 euro pentru acest proiect care dura trei luni. Clientul a refuzat oferta lor a lucrat cu noi si bineinteles ca ne-a povestit intamplarea. Altii nu au fost atat de norocosi, au dat banii acelei agentii atrasi de renumele ei si de portofoliu,  si acum, din surse ale partenerilor de afaceri ale clientului, am aflat ca sunt foarte nemultumiti de acea agentie, dar continua sa lucreze cu ei pentru ca au platit avansul de 20% dintr-un proiect de 40.000 euro.   Va lasam pe dvs sa trageti concluziile care se impun.

Agentia NEW ELITE nu isi asuma riscuri reputationale, fiind una din putinele agentii care pot oferi garantia calitatii proceselor de consultanta in branding si design.

Recent Posts