Design de ambalaj memorabil

 

Afla acum secretele unui bun design de ambalaj:

Cum sa alegi un ambalaj potrivit industriei si produselor tale.

Cum sa alegi culorile ca sa atragi mai multi clienti.

De ce e mai bine sa investesti in design de ambalaj decat in publicitate clasica.

Coperta design ambalaj site

Interesat de un nou design de ambalaj ? Propunem un proiect etapizat si adaptat industriei tale.

Audit vizual.

Audit vizual ambalaje clienti vs principalii competitori, extragere diferentiatori.

Formulam obiective.

Formulam obiective vizuale si senzoriale pentru ambalaje cu impact in vanzari.

Analizam matritele existente.

Analizam matritele existente sau concepem noi solutii dimensionale prin inovare.

Design ambalaj si testare.

Propunem design de ambalaj si il validam cu clientul si cu piata prin testare.

Design de ambalaj pe hartie si carton.

Ambalajele pe hartie si carton trebuie sa respecte cerintele generale de design de ambalaj pe care le poate prelucra o masina tipografica, insa este important ca dupa orice lucrare de design sa existe o proba de print care sa verifice atat calitatea printului cat si  modul in care acesta imbraca produsul in calitate de ambalaj.

De la etichete la cutii de carton, ambalajele continua sa atinga obiectivele de marketing setate de echipa de proiect: sa comunice direct cu consumatorii atat la nivel emotional cat si vizual.

Case study: Temper- brand romanesc de bijuterii, design ambalaj cutie.

temper-sait-pac
sticky-vopsea-lavabila

Design de ambalaj pe plastic si IML

Ambalajele imprimate pe folie de plastic (flexografie) au cerinte de constructie deosebite de cele printate pe hartie.  Pentru ambalarea manuala ambalajele iau deseori o forma de punga, putand fi lipite la un capat , iar produsul poate fi introdus si ulteior ambalajul lipit manual.  In acest sens provocarea este construirea unei machete corecte din punct de vedere al dimensiunilor si al constrangerilor tehnice al masinii de printat.

Solutiile grafice pentru ambalajele de plastic solicita o atentie deosebita din partea designerului deoarece suprafata grafica se preda sub forma de layere (straturi succesive de culoare, sau elemente grafice distincte) in maxim 6 culori.

Pentru validarea imaginii finale proiectam simulari 3D, care permit clientului sa vada produsul spatial, sa si-l imagineze la raft si in interactiune cu consumatorii.

Case study: Sarcom/ brand Sticky/ vopsea lavabila.