Dipet rebranding
IDENTITATE VIZUALA:LOGO|CARTE DE VIZITA|ANTET|SEMNATURA E-MAIL
Prin rebranding, Dipet cucereste noi clienti pe piata de climatizare si ventilatie comerciala si industriala.
Dipet este o companie cu capital integral romanesc, infiintata in 1997, care actioneaza cu succes pe piata distributiei sistemelor de climatizare si ventilatie, devenind unul din liderii de piata in domeniu. Odata cu schimbarile din piata de constructii, compania doreste sa acceada noi obiective apartinand unor mari consortii de constructii si instalatii. Pentru aceasta are nevoie de un rebranding astfel incat sa transmita valorile brandului in piata B2B formata din persoane cu inalte competente tehnice de specialitate.
Despre proiect
Compania are doua divizii de activitate: climatizare si ventilatie, provocarea fiind de a gasi o identitate vizuala moderna care sa reflecte ambele arii de actiune.
Dipet activeaza exclusiv in segmentul B2B, avand ca si clienti persoane cu formatie tehnica avansata, constructori si project manageri din domeniul constructiilor industriale.
Logo inainte de rebranding
Logo dupa rebranding -creat de NEW ELITE
Refresh de imagine pe baza noilor valori de brand Dipet
Activitati de rebranding Dipet
- Audit vizual branduri competitie,
- Redefinire valori brand,
- Design identitate vizuala: design logo, design carte de vizita, antete in romana si engleza,
- Semnatura electronica.