Revitalizare prin rebranding

Suntem interesati sa  intelegem brandul si sa creem diferentiere la toate nivelurile. Revitalizam si construim o schimbare durabila cu avantaje financiare pe termen lung.

Interesat de rebranding? Propunem un proiect etapizat

Clarity meeting

Intelegem dorinta dvs de schimbare si mai ales motivele de rebranding, segmentarea si traiectoria brandului prezenta si viitoare.

Concept de rebranding

Analizam brandul,  si formulam noi argumente de cumparare, o alta pozitionare, noi game de produse si uneori chiar si un alt nume.

Ajustare identitate

Comunicam schimbarile printr-un refresh de identitate vizuala sau printr-un nou concept grafic care reflecta noua strategie.

Strategia de comunicare

Construim un plan de comunicare interna si externa prin care mesajele brandului ajung la angajati, parteneri si clienti.

Nivelurile de rebranding- argumente ale schimbarii

Viziunea noastra
rebranding

Avantajul nostru versus o agentie de publicitate, este ca intelegem si tratam cauza unui rebranding, nu efectele. Multe agentii de rebranding grabite sa monetizeze brandul si propriile servicii, nu inteleg procesul de rebranding, concentrandu-se doar pe identitatea vizuala si neglijand aspectele legate de promisiunea acestuia si argumentele de vanzare /segmente de piata. Ca agentie de branding, suntem mandri sa participam la proiecte de rebranding pentru branduri puternice si cu caracter.

Refresh de identitate vizuala
refresh de identitate vizuala

Un refresh de identitate vizuala este primul nivel al rebrandingului. El pastreaza structura brandului , identitatea, numele dar construieste ” haine noi” pentru a schimba imaginea invechita. Prin acest prim nivel al rebranding-ului, brandul isi imbunatateste imaginea si factorul de atractie in piata tinta.

Schimbare nume si identitate
Grand Mall devine

Cel mai adesea prin achizitii sau fuziuni numele brandului trebuie schimbat pentru ca nu mai corespunde cu realitatea. Evident ca un nume nou presupune si o identitate noua, atat la nivelul valorilor cat si a identitatii vizuale. Uneori nu este nevoie de fuziune sau achizitie, pur si simplu, prin adaugarea de game noi, schimbarea pietelor si a viziunii actionarilor numele nu mai corespunde. Conceptul de rebranding contine definirea identitatii brandului: valori , atribute plus schimbarea numelui si deci si a identitatii vizuale.

Schimbarea structurii de game
cele 4 game de produse

Dorinta de a fructifica toate oportunitatile pietei face uneori ca sub umbrela unui brand sa se adaposteasca produse extrem de diferite, fiecare servind unui alt segment si neavand nimic in comun. Cu timpul brandul seamana cu o taraba si atunci este nevoie de un rebranding, de o structurare a gamelor de produse dupa anumite reguli impuse de piata. De exemplu brandul Green Future adapostea activitatea a cinci companii: unele produceau pal, altele saltele, si altele arcuri pentru canapea. In acest sens rebrandingul a definit clar care sunt produsele care se vand sub acest brand, cui se adreseaza si ce valoare au ale pentru clienti.

Repozitionare strategica
rebranding agentia New Elite

Repozitionarea strategica este o miscare foarte curajoasa prin care un brand renunta la un segment de piata, si deci la vanzarile de pe acest segment si se profileaza pe altul. Este cazul cel mai intalnit in care brandurile trec de pe o pozitionare lor si medium level pe o pozitionare premium si premium lux . Un exemplu relevant este Ellis pavaje, un brand romanesc care a reusit sa se repozitioneze strategic  de pe un segment low price sis medium pe unul medium high si premium castigand la marja.

Rebranding testimonials

  • NEW ELITE understood our business and us, and we manage to meet our goals regarding brand strategy and evolution in Est Europe. We had a very pro active and vivid collaboration during our entire branding project and we overpass all challenges based on initiative and team spirit.

     

    David Rubinstein
    David Rubinstein Marketing Director -Meitav Istrael
  • Am apreciat serviciile oferite de NEW ELITE care au pus pe picioare brandul nostru si au construit strategia de comunicare in mass media. Tot ei au realizat un show room inovator, potrivit cu personalitatea brandului nostru.

     

    Alin Neagu
    Alin Neagu CEO- Green Future
  • Cladirea noastra pornita initial ca mall (Grand Mall)  a devenit Ankora Mix&Fun, un brand care ofera bucuria de a socializa si distractie pentru locuitorii din Satu Mare. A fost un proiect de rebranding reusit pe deplin de NEW ELITE. Bravo echipa !

    Daniela Mois Ciocan
    Daniela Mois Ciocan Metecom SA

Interesat de un proiect de rebranding?

Nume si prenume (required)

Adresa de Email (required)

Firma dvs (required)

Telefon (required)

Proiect