Preturile pe piata din Romania variaza in functie de complexitatea proiectului, de faptul daca includeti in el si strategia online (site, SEO etc) si zona de strategie de promovare. In SUA si Canada constructia unui brand nou variaza intre 55.000 – 85.000 USD in Europa poate fi intre 20.000- 60.000 euro , iar Romania este si ea undeva prin Europa. Ideea de baza este ca acest buget poate fi privit ca o investitie unica in care practic se stabileste traiectoria companiei dvs. Este ca si cum ati investi in propria evolutie, un salt fara de care veti continua in vechile mecansime pe care nu le controlati. Comparativ cu costurile de comunicare si implementare, proiectarea brandului este o investitie rezonabila. Ca sa intelegeti de ce spunem asta imaginati-va ca 20 spoturi la radio a cate 10 secunde fiecare valoreaza in transmisia din Bucuresti , in jur de 2000-2300 euro + Tva iar un panou publicitar de mari dimeniuni in Bucuresti este in jur de 1500 euro/luna.
Recent Posts