Transilana -rebranding
REBRANDING|IDENTITATE VIZUALA|SLOGAN|FOTOGRAFIE PROFESIONALA
Transilana – inainte de rebranding-provocari
Transilana este una din cele mai vechi filaturi de lana din Romania, mai exact din 1936 si care produce fire de lana si amestec de lana pentru export , adoptand un model de business de tip B2B. Din firele si fibrele produse de Transilana se fabrica in principal tricotaje dar si stofe de lana de calitate premium, beneficiile centrale sunt conferite de capacitatea de personalizare a comenzilor si conditiile comerciale oferite la export.
Provocarea proiectului a constat in faptul ca Transilana avea deja un logotip vechi, inregistrat la OSIM si care nu putea fi schimbat, noua identitate vizuala a brandului trebuind sa fie construita pe elemente existente deja.
Transilana - inainte de rebranding
Activitati proiect
- Audit branduri externe
- Design sigla slogan si identitate vizuala
- Design company profile si materiale publicitare
- Fotografie profesionala
- Filme publicitare
Design sigla, slogan si identitate vizuala
Adresandu-se mai ales partenerilor externi prin-un model de vanzari de tip B2B sloganul si imaginea trebuiau sa comunice clar si imediat ce anume face brandul insa avantajul principal legat de personalizarea proiectelor era la fel de important. Dupa un audit extern al brandurilor concurente a fost gasit : “INSPIRED BY WOOL”
Antet si identitate vizuala
Mapa documente coperta externa
Interior mapa documente
Design company profile si materiale publicitare
Company profile Transilana
Tricouri angajati
Husa smartphone
Inscriptionare masini
Fotografie de produs si fotografie industriala
Fotografia de produs s-a realizat in doua sedinte : prima in care ne-am deplasat cu echipamentele in fabrica Transilana si a doua in studioul agentiei, pentru produsele si aplicatiile din fire de lana. Fotografiile astfel realizate vor fi folosite pentru machete publicitare si comunicare corporate.