Rebranding Green-Future!

Rebranding Green-Future

Green Future este un brand apartinand unui producator roman de perne, pilote, lenjerii si saltele cu capacitati de productie situate in judetul Ilfov si judetul Timis, aflat in plina dezvoltare a brandului si a strategiei de extindere pe piata.In cele doua unitati de productie capacitatea este de 250 t de materie prima/zi iar cifra de afaceri a grupului a depasit 15 mil euro.

Intr-o piata aflata in crestere, cu un potential mare dar cu public inca in stadiu de educare cu privire la beneficiile produselor de bedding, brandul Green-Future a optat pentru o pozitionare premium si o dezvoltare a ambelor zone de piata : B2B pentru hoteluri si pensiuni de 4 stele si piata de retail pentru consumatorii care isi doresc confort si un somn odihnitor.

Diferentiere si inovatie  la nivel de produs

Saltea gama Feeling

Saltea-Gama-feeling

Perna fagure Green-Future din puf de gasca

GREEN FUTURE – Rebranding, PR, publicitate.

a. Cercetare calitativa de marketing/brand audit.

Aceasta cercetare a reprezentat o activitate extrem de valoroasa pentru a trasa strategia de marketing si branding de mai tarziu, ea a dezvaluit informatii extrem de utile privind modalitatile de cumparare ale produselor, preferintele clientelor, repartizarea in teritoriu a puterii de cumparare precum si tendintele de viitor.

Exemplu-studiu-marketing

Repartitia pe sexe : 97% femei- 3% barbati.

O alta concluzie extrem de utila a studiului a fost ca din pacate notorietatea brandului este ca si inexistenta motiv pentru care majoritatea clientelor din Bucuresti de exemplu nu ar fi dat mai mult de 50 ron pe o perna indreptandu-si atentia spre produsele unei companii top of mind : Ikea si Dormeo, ambele avand o notorietate mai mare de piata si bugete importante.

b. Realizarea strategiei de marketing.

New Elite a elaborat o strategie de marketing si o strategie de brand  pornind de la analiza SWOT, formuland ca obiective strategice cresterea notorietatii brandului, si diferentierea fata de concurenti printr-o strategie de marketing neconventional si network marketing online.  Se vizeaza si distributia prin key accounturi de mobila, prin incheierea de aliante strategice.

Prin agentia de branding New Elite si Denisa Nechifor (PR), Green Future a participat la emisiunea ” Draga mea prietena” pe Kanal D cu un publi-interviu si plasare de produse.

Activitati de proiect:

 

Sloganul: “Sleep evolution”

Una din provocarile majore ale acestui proiect a fost ca numele de Green-Future nu comunica exact categoria comercializata, sub acest nume figurand cinci firme cu profile diferite. Pe baza studiului de piata dar si a conceptului strategic realizat de New Elite am identificat un slogan care sa comunice exact valorile brandului Green-Future precum si dorinta sa de evolutie.

Related Projects