Ankora MIx & Fun – un rebranding de cladire istorica!
Inainte de rebranding
Cladirea s-a numit initial Grand Mall si a fost re- amenajata in jurul unei sali istorice de intalniri din centrul orasului, insa avand destinatie comerciala de tip mall nu isi putea fructifica nici pozitia , nici flexibilitatea spatiilor interioare, avand un grad de ocupare in jur de 30%. Ca multe alte mall-uri din orasele mici era destinata pieirii, daca nu s-ar fi intervenit printr-un rebranding radical.
Provocarile proiectului
In conditiile in care cei 6000 mp utili ai cladirii erau insuficienti pentru branduri ca H&M sau C&A, iar McDonald si-a exprimat clar refuzul de a veni in oras, comunitatea locala isi dorea mut sa aiba un loc asimilar unui mall. Fara o putere de cumparare relevanta, locuitorii orasului aveau nevoie de un spatiu unde daca nu gaseau neaparat shopping se puteau distra si socializa mai ales ca in cladire se afla si singurul cinematograf din oras.
Prin rebranding am transformat o cladire destinata pieirii intr-un centru de distractie si socializare.
O noua strategie de brand.
Noul brand numit ANKORA Mix&Fun isi propune sa ofere alternative de calitate pentru petrecerea timpului liber, distracţie si socializare cat si servicii utilitare pentru locuitorii din Satu Mare şi cei ai judeţului, contribuind la creşterea calităţii vieţii. Sloganul “Mix & Fun” transmite cel mai bine misiunea brandului , aceea de a îmbina si reuni cele mai bune servicii oferite pentru satisfacerea necesităţilor locuitorilor din judeţul Satu Mare.
O noua utilizare a spatiilor interioare
Interioarele au fost redefinite pentru zone de distractie si amuzament si prin reducerea spatiilor cu destinatie pur comerciala. Astfel Ankora a castigat in echilibru al gamelor de servicii mizand pe acoperirea a cat mai multe nevoi de distractie : cinema, caffe, fitness si fast food.
Identitatea vizuala si arhitectura de brand
Stationery
Activitati de proiect
-
Cercetare calitativa de marketing B2B si retail.
-
Releve spatii interioare si exterioare cladire.
-
Studiu de gravitatie comerciala pentru identificare surse de retail.
-
Strategie de brand, viziune, misiune, valori, si o noua pozitionare.
-
Naming.
-
Arhitectura de brand.
-
Identitate vizuala.
-
Website de prezentare.