Cum am construit o platforma de comunicare pentru forta de vanzari

Diferentiere strategica pe segmentul de retail prin proiectarea unui standard de vanzari actualizat  la piata si prin aplicarea valorilor brandului Vodafone in relatie cu consumatorii

Etapele proiectului de comunicare bazat pe diferentiatorii brandului Vodafone

Valorile brandului Vodafone au fost redefinite odata cu saturarea pietei de telefonie printr-o noua structura a relatiei dintre reprezentantul de vanzari si consumatori.  Pe baza noilor valori NEW ELITE  creat un nou standard de vanzari iar acesta a fost implementat in  magazinele proprii si cele ale partenerilor  prin  proiectele  TOP si Sales Map.

a.) analiza brandului Vodafone si intelegerea valorilor sale si a modului de implementare in relatie cu piata tinta.

b.) studiul modelului de vanzare in magazinele proprii a modului de interactiune cu clientii , a obiectiilor acestora , a modului in care reprezentantii de vanzari a companiei prezinta avantajele competitive in raport cu principalii competitori : Orange si Cosmote.   Pentru aceasta etapa am petrecut aproximativ 20 zile in magazinele Vodafone din Bucuresti.

c.) realizarea unui proiect de generalizare a valorilor brandului Vodafone si a unui nou standard de vanzare pentru reprezentantii companiei astfel incat,  in afara de conceptuld e retail  care a fost in intregime schimbat , sa prezinte prin interactiunea zilnica cu clientii noile valori si avantajele competitive.

d.) realizarea unui DVD cu simulari filmate integral customizate pentru Vodafone astfel incat valorile noului brand sa fie clar evidentiate si intelese ulterior aplicate in practica.

Related Projects