Centrul CARIERE -Branding ONG

STRATEGIE DE BRAND|IDENTITATE VIZUALA|GRAFICA PUBLICITARA

Centrul CARIERE un brand care reda valoarea oamenilor

Cenyrul CARIERE este un brand infiintat de Fundatia Ruhama prin consiliere cu agentia de branding New Elite, pentru a veni in spijinul resurselor umane din judetul Bihor dar si a companiilor care doresc sa angajeze si sa foloseasca forta de munca pregatita.In cadrul sedintei de consultanta a reiesit ca pentru aa diferentia serviciile de management al resurselor umane de cele traditionale ale fundatiei indreptate spre o comunitate anume, este nevoie de crearea unui nou brand.  Tot ca strategie agentia New Elite a formulat misiunea, viziunea, valorile brandului construind impreuna cu membrii fundatiei arhitectura de brand.

Misiunea centrala a brandului

Centrul CARIERE ofera excelenta in managementul social integrat al resurselor umane aplicat in recrutare, calificare, mediere si plasarea fortei de munca.

Activitati proiect branding ONG

Strategie de brand

Arhitectura de brand

Identitate vizuala

Grafica publicitara

sigla
sigla CC pe alb

Arhitectura de brand

Am identificat doua segmente de piata : persoanele fizice in special cele care au nevoie de a-si creste valoarea pe piata muncii si companiile care se pot implica prin proiecte  de CSR in viata comunitatii oferind valoare pentru oameni.

formare
responsabilitatea
scoaLA DE MESERII
mediere

Identitatea vizuala si manualul de brand

In functie de activarea brandului a fost aleasa o identitate vizuala alb albastru in functie de suprafata de inscriptionare.

stationery-centrul-cariere

Viziunea misiunea, valorile si strategia brandului Centrul Cariere impreuna cu identitatea sa vizuala au fost cuprinse intr-un manual de brand.

manual-de-brand-centrul-cariere

Grafica publicitara

brosuri-centrul-cariere
rol-up-centrul-cariere
Related Projects