Cum am construit un brand care recicleaza deseuri
Special Green Label este un brand care beneficiaza de endorsmentul Meitav Israel, un producator cu operatiuni in Israel si Europa. Desi ” meitav” inseamna ” cel mai bun” , cuvantul este greu de pronuntat in limba romana si atunci s-a identificat solutia de a crea un brand nou, usor de pronuntat in limba romana si in limbile vorbite in Europa.
Rezultat in urma a peste zece ani de experienta in domeniul reciclarii de materiale plastice, si bazat pe o tehnologie performanta in domeniul prelucrarii polietilenei, polipropilenei, si hartiei, brandul SPECIAL ofera prin eticheta sa verde adevarata garantie a protectiei mediului prin produse utile care imbunatatesc afacerile si vietile romanilor.
Design logo SPECIAL gama medium
Design logo SPECIAL gama premium
Arhitectura de brand Special Green Label
Pictograme pentru cele patru game : produse de hartie, nylon, produse de unica folosinta, granule de pastic.
Design carti de vizita, antet,pix, plic, CD
Semnalistica tricouri pentru angajati
Design panouri semnalistica show room
Activitatile proiectului de branding
- Audit piata si competitie: producatori de plastic si hartie.
- Strategie de brand, pozitionare, diferentiatori,
- Arhitectura de brand – 4 game
- Naming- alegere nume de brand,
- Identitate vizuala.
- Design de ambalaj,
- Design de Show room- semnalistica publicitara,
- Webdesign.
Procesul de branding
Agentia de branding NEW ELITE s-a implicat intr-un proiect cu durata de peste cinci luni avand ca punct de pornire o cercetare de piata in ceea ce priveste obiceiurile de cumparare ale romanilor, preocuparea pentru proiectia mediului inconjurator, si mai ales castigul emotional al unei relatii speciala cu natura apartinand prin traditie poporului roman. In urma acestui demers crearea unui brand nou adresat segmentului de piata HORECA si pentru retail a primit unda verde iar productorul roman Meitav Europa doreste sa impuna acest brand in Europa de Est.
Website responsive
Proiectare website responsive
Provocarile proiectului
- competitia produselor no name din China adresate sectorului HORECA
- politica key account de a pune bariere majore la intrare produselor si brandurilor romanesti,
- eforturile de natura promotionala solicitate de un brand nou lansat pe piata.
Pentru reusita acestui proiect agentia NEW ELITE a lucrat intensiv impreuna cu partenerii romani si israelieni de la Meitav pe baza unui transfer de know how in ceea ce priveste tehnologiile de reciclare, si inovatia la nivel de produs.