Soluții de aliniere a imaginii la standardele U.E prin digitalizare și relații cu cetățenii
În perioada 2025-2030 tot mai multe UAT-uri, Consilii județene, Primării și alte instituții ale statului ar trebui să aleagă soluțiile de aliniere a imaginii la standardele UE în ceea ce priveste digitalizarea proceselor interne și comunicarea cu cetățenii.
New Elite este prezentă in SEAP de peste 8 ani și vă oferă un pachet digital complet de soluții menite să crească eficiența și calitatea proceselor interne și a celor externe.
Instituții partenere
Website de prezentare optimizat
Websiteul de prezentare devine un instrument foarte util de comunicare și aliniere a imaginii la standardele UE.
Printr-un website corect construit vă puteți comunica corect planurile strategice de acțiune, puteți atrage angajați de calitate și puteți implementa cu succes proiecte de finantare la nivel local.
New Elite a creat websiteuri de prezentare pentru D.G.A.S.P.C Ploiești, D.G.A.S.C.P Maramures, Primăria Timișoara, A.N.C.P.I, Centru spitalicesc SAPOCA, și mulți alții care ne-au onorat cu alegerea.
Aplicație WEB pentru relații cu cetățenii
Aplicațiile WEB destinate dialogului cu cetățenii presupun funcționalități cu un impact major pozitiv asupra proceselor interne- practic, cetățenii pot încărca și descărca documente necesare autorizării unor activități dar și obligatorii din punct de vedere legal.
Aceste aplicații WEB funcționează ca o platformă securizată care se poate lega de websiteul de prezentare astfel încât să fie foarte ușor accesibilă pentru cei interesați.
Angajații instituției pot încărca la rândul lor documente in platformă astfel încât acestea sa poată fi descarcate direct de către cetățeni.
Coada, aglomerația de la ghișee, consumul de resurse umane, vor rămâne în istorie.
Website de sugestii și reclamații
Când instituția publică interacționează cu mulți cetățeni iar prioritatea sa este îmbunătățirea serviciilor și/sau proceselor de comunicare, atunci un website de sugestii și reclamații devine o unealtă eficientă în acest sens.
Pe acest website de sugestii și reclamații, care se poate lega de websiteul principal al instituției, se creează un sistem de tichete prin care cetățenii semnalează diverse deficiențe tehnice sau operaționale, iar instituția le rezolvă și comunică o rezoluție online.
Tot această platformă poate crea rapoarte automate, care constituie o bază decizională relevantă pentru management.
Beneficii pentru instituții
-
Digitalizarea comunicării cu cetățenii,
-
Simplificarea fluxului de documente,
-
Imagine unitară, sobră, minimalistă,
-
Gruparea unitară a informațiilor,
-
Control 100% al informațiilor pe website,
-
Acuratețe, claritate, transparență
Beneficii pentru cetățeni
-
Ușurința în navigarea pe website,
-
Simplificarea găsirii de informații,
-
Reducerea timpului prin comunicarea online,
-
Interacțiuni online eficiente prin cont de utilizator
-
Certitudinea că problemele se vor rezolva,
-
Atitudine de cooperare și colaborare,