In Branding

Afacerea dvs de retail poate evolua mai bine daca aplicati anumite bune practici in proiectarea si amenajarea de magazine si show- room-uri.

Pe baza experientei in proiectare si amenajare de magazine,  impartasim cateva din secretele prin care clientii nostri au reusit sa creasca vanzarile. Desi retailul este greu, brandurile care au reusit sa supravietuiasca au mai ales consecventa in a promova atat brandul cat si produsele. Totodata in retailul modern granita dintre off line si online este tot mai stravezie, branduri celebre precum H&M , Sephora si altele isi promoveaza in toate POS-urile , toate modalitatile prin care clientii se pot bucura de produsele lor, toate adresele atat off line cat si online. Iata cateva din cele mai bune practici pentru retailul modern.

Slider Intrare in magazin Green-FutureAnalizeaza fluxurile de trafic externe/proiecteaza inteligent unele interne.

Noi analizam fluxurile de trafic externe si proiectam in mod inteligent fluxuri de trafic in magazin. Astfel de dam seama de cea mai buna expunere vizuala a produselor. Client Green Future- show room.  Pentru acest proiect au fost analizate fluxurile de trafic de la intrarea Auchan MIlitari pe ambele sensuri , precum si in interiorul spatiului care urma sa fie amenajat ca magazin.

 

Vedere de sus magazin randImparte spatiul in functie de gamele de produse.

Arhitectura de brand trebuie sa se regaseasca in spatiul de vanzare pentru a fructifica toate avantajele produselor.

De exemplu in proiectul Green Future,  exista patru game de produse si astfel a fost gandit si spatiul pentru fiecare gama existand un spatiu de expunere saltea si un raft pentru perne si pilote.

evenimnet agoraPromoveaza valorile brandului.

Un bun concept de retail promoveaza valorile branului si creeaza o conexiune cu clientii.Client Agora – Ceainarie cu evenimente de dezvoltare personala.

De exemplu Agora este un brand care mentine o stransa legatura cu clientii si promoveaza continuu valorile de brand definite: familia, evolutia si autenticitatea, atat prin evenimente cat si prin promovare online, in retelele sociale.

 

Vodafone comunicare NEW ELITEPastreaza consecventa in standardul de retail.

Desi fiecare spatiu este diferit, brandurile de succes reusesc sa pastreze  consecventa si astfel sa creeze loialitate pe termen lung. Standradul de retail presupune aceleasi dimensiuni ale mobilierului, aceeasi semnalistica interna si externa si acelasi comportament al consultantului de vanzari indiferent de locatie.

Dupa cum am mai spus, retailul este greu, insa unul din secretele sale este consecventa si permanenta dorinta de a diferentia afacerea de competitie prin bunele practici pe care fiecare brand le poate personaliza la industria proprie.

Recent Posts

Leave a Comment