Despre proiect

Aniversand 20 ani de activitate , Transavia a dorit alinierea strategica a tuturor anagajatilor la valorile de brand  ca o garantie ca mentinerea pozitiei de lider se face in primul rand prin oameni.

Odata cu rebrandingul Transavia au fost definite valori distincte ale brandului rezultate din avantajele competitive ale companiei in raport cu piata interna. Valorile brandului reflecta realitatea interna a firmei si proiecteaza in exterior o imagine de succes.

Faptele oamenilor reflecta valorile brandului.

Solutia  personalizata

Pentru a atinge obiectivele comunicate de Transavia solutia agreata a fost

Realizarea  unui  DVD  cu durata de 10- 15 min in care Directorul General, managerii de top si angajati cu performante sa ofere exemple despre cum aplica zilnic valorile Transavia. DVD-ul va ramane la Transavia pentru instruirea noilor angajati.
Consultanta in transpunerea valorilor organizationale in comportamente si crearea unui suport de curs personalizat integral – 15 zile
Training cu durata de o zi ( 8 ore) pentru cinci serii de curs , fiecare avand 15 persoane
Realizarea unei brosuri cu valorile Transavia si cu rezumatul ideilor principale din curs.

Dupa training , am furnizat  managementului companiei indicatori prin care pot masura aplicarea comportamentelor dorite prin :

  •  Observare directa  a sefilor de echipe
  • Aplicarea de chestionare pentru angajati  prin care verifica modul de intelegere si aplicare a valorilor companiei.
  • Pentru noii angajati DVD-ul cu exemplele filmate se foloseste pentru instruire si adaptare profesionala.

Rezultate obtinute : Compania a crescut real in rezultate si in coeziune strategica , lansand noi produse si mentinandu-si pe piata pozitia de lider.

Transavia -comunicarea valorilor de brand in organizatie

Client:TRANSAVIA

Compania Transavia este lider de piata in productia de carne de pui integrand pe verticala si orizonatala tot lantul de productie de la productia de furaje pentru pui pina la abator si prelucrarea carnii de pasare si livrarea ei pe piata interna si in Europa.

Servicii prestate

Activarea brandului prin diseminarea valorilor si avantajelor competitive in randului mediului de lucru din Alba Iulia si Brasov.

Comunicare interna a valorilor de brand permite alinierea organizatiei la mediul extern.

Best practice

DVD  interactiv filmat cu managementul companiei, sesiuni de workshop , follow up.

Related Projects