Meitav Europa pe site la portofoliu

Cum am construit un brand care recicleaza deseuri

Special Green Label este  un brand care beneficiaza de endorsmentul Meitav Israel, un producator cu operatiuni in Israel si Europa. Desi ” meitav” inseamna ” cel mai bun” , cuvantul este greu de pronuntat in limba romana si atunci s-a identificat solutia de a crea un brand nou, usor de pronuntat in limba romana si in limbile vorbite in Europa.

Rezultat in urma a peste zece ani de experienta in domeniul reciclarii de materiale plastice, si bazat pe o tehnologie performanta in domeniul prelucrarii polietilenei, polipropilenei, si hartiei,  brandul SPECIAL ofera prin eticheta sa verde adevarata garantie a protectiei mediului prin produse utile care imbunatatesc afacerile si vietile romanilor.

Design logo SPECIAL gama medium

sigla verde special green label

Design logo SPECIAL gama premium

sigla albastra Meitav

Arhitectura de brand Special Green Label

Pictograme pentru cele patru game : produse de hartie, nylon, produse de unica folosinta, granule de pastic.

pictograme gama

Design carti de vizita, antet,pix, plic, CD

Meitav Europa – Strategie de brand, naming, identitate.

Semnalistica tricouri pentru angajati

tricorui Meitav

Design panouri semnalistica show room

Panouri ahow room

Activitatile proiectului de branding

  • Audit piata si competitie: producatori de plastic si hartie.
  • Strategie de brand, pozitionare, diferentiatori,
  • Arhitectura de brand – 4 game
  • Naming- alegere nume de brand,
  • Identitate vizuala.
  • Design de ambalaj,
  • Design de Show room- semnalistica publicitara,
  • Webdesign.

Procesul de branding

Agentia de branding NEW ELITE s-a implicat intr-un proiect  cu durata de peste cinci luni avand ca punct de pornire o cercetare de piata in ceea ce priveste obiceiurile de cumparare ale romanilor, preocuparea pentru proiectia mediului  inconjurator, si mai ales castigul emotional al unei relatii speciala cu natura  apartinand prin traditie poporului roman.  In urma acestui demers crearea unui brand nou adresat segmentului de piata HORECA si pentru retail a primit unda verde iar productorul roman Meitav Europa doreste sa impuna acest brand in Europa de Est.

Website responsive

Proiectare website responsive

Provocarile proiectului

  • competitia produselor no name din China adresate sectorului HORECA
  • politica key account de a pune bariere majore la intrare produselor si brandurilor romanesti,
  • eforturile de natura promotionala solicitate de un brand nou lansat pe piata.

Pentru reusita acestui proiect agentia NEW ELITE a lucrat intensiv impreuna cu partenerii romani si israelieni de la Meitav pe baza unui transfer de know how in ceea ce priveste tehnologiile de reciclare, si inovatia la nivel de produs.

Related Projects